vrijdag, december 16, 2005

Volg de blauwe banaan!

Eergisteren naar een collegaatje op kraamvisite met een viertal leerlinges van onze school.
Ik wist dat zodra ze mijn fiets zouden zien (je zou verwachten dat zo'n fiets al eerder opgevallen was, maar het vreemde is dat ik elke dag weer nieuwe leerlingen tegenkom die mijn fiets voor het eerst lijken op te merken... ?) ze een opmerking zouden plaatsen, maar deze had ik nog niet eerder gehoord (vreemd genoeg): "Waar moeten we naartoe?" Antwoord:"Volg die blauwe banaan!"

Vandaag waaide het erg hard ... veel wind in de rug gelukkig, dus ik had een heel lekker vaartje! De golven stonden op het beekje voor het huis! Dat had ik nog niet eerder gezien. Niet dat dat wat zegt hoor, ik ben namelijk zo attent als een .... garnaal? In elk geval niet attent dus.