donderdag, januari 19, 2006

Koud!

Het is nu een aantal dagen erg koud geweest en sindsdien is de temperatuur ook alweer hoger geworden.
In eerste instantie dacht ik na de kerstvakantie dat ik een slechtere conditie had gekregen en daardoor langzamer ging rijden, maar ik denk dat het ook ligt aan de andere achterband die Wilfred erop gelegd heeft.
Omdat het glad kan zijn 'smorgens, heeft Wilfred er een band met flink wat profiel opgelegd, zodat ik als het eventueel zou gaan sneeuwen makkelijker weg zou kunnen komen en beter grip heb. Dit betekent dat ik nu dus wel langzamer ga, maar dat heb ik er wel voor over.

Gisteren heb ik Daniƫlle weer weggebracht in de Versatile, maar het duurt niet lang meer en dan past ze er niet meer in op de manier dat ik haar altijd op mijn buik laat liggen/zitten.