zaterdag, mei 12, 2007

Wachten wachten wachten...

Het duurt nu al zo'n tien weken dat ik wacht op mijn Versatile om in zijn nieuwe kleur te verschijnen...
Het gaat helaas nog 3 weken (als het niet meer is) duren voor ik hem weer terug heb...
Dat is echt ongelooflijk balen!
Aankomende week gaan ze er mee beginnen, is ons verteld, dus dat hopen we dan maar. Het was de vorige keer zo dat het nog ongeveer een maand zou duren voor de reparatie klaar was. Dat is nu alweer 4 weken geleden. De vorige keer was het verhaal dat het in totaal waarschijnlijk ongeveer een maand zou duren... Nu duurt het dus alles bij elkaar al tien weken en ik word daar niet zo blij van.
Ik hoop maar dat hij nu echt over een kleine maand klaar is... Afwachten dus maar weer.

2 Comments:

Blogger Johannes Hulshof said...

Nou, het lijkt erop dat je de fiets bijna weer terug hebt. Gisteren waren we bij Tempelman voor onderhoud aan onze Versatiles (5000 en 20000 km beurt). Hans van Schoot was onderwijl je Versatile mooi aan het schuren zodat tie maandag naar de spuiter kan. Hopenlijk kun je weer snel rijden.

zondag, 17 juni, 2007  
Blogger Marrianne said...

Hahah, heb net gebeld, zoals het berichtje op mijn site zegt. Had dus beter eerst even mijn eigen site beter kunnen bekijken op reacties voor ik ging bellen en daarmee Gerrit van zijn werk hield! ;)
Bedankt voor je berichtje! Ik ben echt razendbenieuwd hoe hij eruit komt te zien!

zaterdag, 23 juni, 2007  

Een reactie posten

<< Home