donderdag, augustus 31, 2006

Laag Zuthem

Gisterenavond naar Laag Zuthem gereden met de fietsen, omdat daar de bruiloft van een tante was.

Wat is het beroerd fietsen als je lichten naar beneden gekukeld staan en je zowat nachtblind bent zeg! Ik werd door mijn eigen lichten verblind...in de fiets! Ook tegenliggers waren niet leuk. Ik heb een hekel aan mensen die niet met licht rijden in het donker, maar gisteren kon ik de mensen die wel licht voerden ook niet luchten! ;-)

Vandaag is Wilfred naar Dronten gegaan om de as weer te lassen (die lag kennelijk los waardoor de lampen niet goed meer zaten en ook niet meer goed te krijgen waren) en hopelijk is nu het euvel opgelost!

Vandaag dus maar even de Hurricane gepakt (ook vanwege het wat warmere weer). Wat en verschil in zicht is dat ineens weer zeg! Ik kan met de Hurri namelijk wel op de grond vlak voor me kijken en met de Versatile kan dat niet, waardoor ik nog extra werd belemmerd gisterenavond.

Wel was het me duidelijk wat het voordeel is van de Versatile: je gaat heel wat sneller dan op de Hurri...

2 Comments:

Blogger Bruno Van den Bussche said...

Heb je al nieuws over de nieuwe bovenkap? Daar komt toch ook nieuwe verlichting in en ben je van dat probleem verlost.

Zonnige groetjes, Bruno (Versatile nr 7.)

donderdag, 31 augustus, 2006  
Blogger Marrianne said...

Ja ik heb daar nieuws over: ik krijg voorlopig nog even niet een nieuwe kap. Ik zou het in de aankomende winter kunnen laten doen, maar zolang de kap het nog houdt, vind ik dat geen optie, aangezien dat de tijd is dat ik hem het meest nodig zal hebben (gladheid en zo), dus ik denk dat ik het laat doen zodra het weer weer aangenaam is en ik met de Hurricane naar mijn werk kan. Dus waarschijnlijk voorjaar 2007.

zondag, 03 september, 2006  

Een reactie posten

<< Home