zaterdag, mei 27, 2006

Dakje (vervolg)

Vandaag heeft Wilfred zijn dakje opgehaald bij Tempelman.
Hij heeft ook gelijk een stel klemmetjes gehaald om de kap er bij mij op te kunnen zetten en zo zat hij er al snel op: bij mij dus ;-) Nou ik weet nu ook zeker dat ik er wel één wil en dus heeft Wilfred er ook één besteld voor mij en hopenlijk komt die volgende week al binnen bij Tempelman dus kan ik er over een week of zo ook al mee rijden! Laat nu het slechtere weer maar komen... graag over een week als het kan en niet komende week zoals nu voorspeld wordt.. ;-)

Het zicht vanuit de Versatile lijkt nauwelijks belemmerd te worden, zoals ik het nu heb geprobeerd te zien, dus ik ben benieuwd naar mijn ervaringen ermee zodra ik er zelf één heb. In elk geval hoef ik dan bij slecht weer geen pet meer op en dat heeft al meerwaarde voor me.

1 Comments:

Blogger Hans said...

Dag Marrianne,
Je schreef in je vorige post over het weer in Zwolle dat anders is dan je uit het weerbericht kan opmaken. Mijn ervaring in Groningen is identiek. Sinds een tijdje kijk ik voor het weer naar een website met de de/een buienradar in Duitsland, Die ook het oostelijke deel van Nederland bestrijkt.
Voor geval je hem niet kent is hier de URL:
http://www.wetteronline.de/radar/dldldwddstd.htm
Met mijn beste wensen dat je nooit meer overwacht nat zal regenen!
Groeten,
Hans

donderdag, 15 juni, 2006  

Een reactie posten

<< Home