vrijdag, mei 19, 2006

Winderig dagje...

Vandaag weer een keer tussendoor met de Versatile naar mijn werk gegaan. Met het mooie weer van de afgelopen tijd ben ik niet meer in de Versatile te vinden geweest, veel te warm!

Maar vandaag was er naast veel regen uit de lucht ook veel wind! Niet bepaald leuk na mijn vorige ervaring (uit de bocht 'vliegen' en bandje in de lucht) en dus heb ik maar rustig aan gedaan. Toch wel een beetje blij met de Versatile vandaag want er kwam wel erg veel regen uit de lucht vandaag! Met pet op en sjaaltje tegen inregenen is het dan toch nog aardig goed toeven in de fiets.

Verder kwam ik in huis erachter dat ik weer een bultje op mijn vinger heb. Ik tegen Wilfred zeggen dat ik toch echt denk dat dat komt door de Versatile en er ging hem een lichtje branden (eindelijk ;-) ) het komt door de glasvezels in de onderkant van de fiets. Met een laagje verf erover moet het volgens hem over zijn met die bultjes (die ook nog wel eens jeuken ook), dus we gaan maar eens kijken naar een oplossing binnenkort...