dinsdag, maart 07, 2006

Dagje werken

Gisteren weer eens met de Versatile naar mijn werk gefietst, na Daniƫlle weggebracht te hebben met fiets + kar naar de opvang.
Toen ik haar wegbracht, dacht ik al: zal ik de hele weg wel de kar meeslepen of zal ik hem toch maar naar huis brengen en zonder naar mijn werk fietsen. Dat laatste heb ik gedaan en ik vond dat helemaal geen slechte keus, gezien de weersomstandigheden (sneeuw en ijs op de wegen op sommige stukken).

Teruggaande dezelfde weg genomen als heengaande en ook daar weer dezelfde taferelen: laatste/eerste stuk bij mijn werk was het ergst, omdat daar de parkeerplaats in de schaduw ligt de hele dag en er niet gestrooid of geveegd werd. Verder was het overal redelijk begaanbaar, maar doordat ik om kwart voor acht aan het fietsen was gegaan, waren de wegen dus niet vrij, omdat er gewoon nog niet genoeg mensen langs waren gekomen. Teruggaande was dat probleem er dus (op de bewuste parkeerplaats na) niet meer.

Morgen weer met de fiets. ben benieuwd of er nog weer 'winterse buien' komen...