zondag, februari 12, 2006

Open Huis Meander

Gisteren Open Huis gehad op school.
Ik heb nog voorgesteld om mijn fiets naar het lesplein van wiskunde te slepen vanwege de Stelling van Pythagoras op de wielhoezen, maar dat zou niet gepast hebben op het lesplein, dus dan maar niet ;-)

Na het Open Huis kwamen er leerlingen en collega's langs mijn fiets toen ik aan het inpakken was om weer naar huis te gaan en één (oud-) collega was heel geïnteresseerd in de techniek (noemde me zelfs Miss Flevobike (logo staat aan de zijkant van de fiets) grijns) en vroeg of dat nou lekker zit zo'n zitting, dus ik zei: "Dan ga je toch even zitten, dan weet je gelijk het antwoord!" Zo gezegd zo gedaan en toen hij zat zei hij dat dat wel een aparte ervaring al was. Toen nog even de kap voor hem dichtgedaan en toen hij in 'paniek' zei: "Ik zit klem!" heb ik hem maar even geholpen met de kap weer omhoog tillen ;-)

Bij het wegrijden keek hij nog steeds heel bewonderend naar de fiets. Ik denk dat er nog een dag komt dat hij er één gaat kopen. Wie weet.