vrijdag, juli 13, 2007



Fotooooos




Nou, eindelijk dan een beetje mooi weer op een moment dat ik tijd heb foto's te schieten, dus hier komen ze dan:





Mooi hè? Ik ben er erg wijs mee!

Vandaag en gisteren echter veel met de Versatile gefietst en ik heb erg last van mijn inmiddels uiteraard erg dikke buik bij het trappen als ik veel kracht moet leveren (harde buiken en weeënachtig gevoel) en dat is natuurlijk niet zo handig, dus ik zal zolang het mooi weer is weer veel gebruik gaan maken van de Hurricane en minder met de Versatile op pad gaan. Wat erg jammer is, maar nu maar even moet... snif ;-)

Vanmiddag met de Hurricane ook wel last van de buik bij het trappen tegen de Westenholterbrug op, maar gelukkig is Wilfred dan bij me om me vooruit te duwen en dan gaat het ineens zonder moeite (nou ja bijna dan toch). Hij geeft echter wel aan dat de Versatile zich beter leent om me vooruit te duwen dan zijn Fujin. Zal wel komen door het evenwicht houden met de Fujin. Voor mij maakt dat niet uit: allebei is fijn! :-)