zaterdag, februari 23, 2008

Km-teller

Gistermiddag stond er na een woon-werk-ritje 1774 km op de (totale ;-) ) teller.
Dat is heel wat voor mij!
Maar nog lang niet zoveel als ik zou willen.
De laatste tijd waait het om de haverklap zo sterk dat ik de auto pak omdat ik Wilfreds ervaringen nog vers in mijn geheugen heb zitten (omwaaien en zo...). Gisteren durfde ik de Versatile wel te pakken, want ik had een studiedag en dan maakt het me minder uit als er iets gebeurt onderweg, als ik dan te laat kom, kom ik niet direct echt te laat (ontvangst met koffie/thee/water). Maar het viel heengaande mee. Terug was een ander verhaal en ik was dan ook blij dat ik de wind op toch nog redelijk een gunstige plek had.

Ik pak de laatste tijd ook weer wat vaker de Hurriane, omdat ik toch het idee heb dat ik daar harder mee kan, mits het droog is, want ik ben dan wel weer zo'n watje dat bij regen toch liever in de fiets droog zit. Och en als het wel een keer regent en ik heb de Hurri bij me dan heb ik een heel fijne regenbroek (Goretex), dus dan maakt me de regen ook minder uit.

Ik ben heel blij dat het weer zo mooi is weer! Ik ben toch wel echt een mooi weer mens. Zon maakt me heel blij en dan stap ik ook wat liever op de fiets. Met een beetje sputters kan ik ook nog wel leven, maar als het echt regent dan loop ik het liefst. Om nou te lopen naar mijn werk en weer terug 's middags gaat me te ver, maar ach dat heb ik ook wel eens gedaan. Alleen dan niet met mijn schooltas (= zware rugtas) bij me. Dus die kans krijg ik niet vaak. Hé het had gisteren wel gekund!